středa 8. listopadu 2017

Velké radosti malého vítězství

Již minulý rok, tedy ve 2. ročníku strojárny, jsem si vybrala skvělou bakalářskou práci, která má v sobě něco z technologií a něco z medicíny. Navíc byla u skvělého vedoucího, se kterým jsme si nad pojetím práce už v květnu domluvili.

Ale to bych nebyla já, abych to nějak nezkomplikovala.

Ve třetím ročníku si totiž vybíráme ještě čtveřici předmětů navíc s tzv. označením Oborové předměty. A i když jsem si celé prázdniny jasně myslela, že si je dám na ústavu technologií, nakonec jsem se rozhodla pro ústav ekonomiky. Dokonce jsem si měnila předměty na studijním oddělení a měla z toho fakt radost, že ty předměty jsou více ekonomické (to se využije všude, ne?!) a že tam je i ta matika.

ALE, součástí těchto předmětů je Oborový projekt a ten má úzkou vazbu na balalářku...

No po měsíci trápení jsem dnes byla u proděkana a ten řekl, že si můžu zažádat o změnu ústavu pro ten oborový projekt.
A jak jsem byla ráda, že jsem se tam i přes učení na státnici vykopala, neb termín možných úprav rozvrhu končí v pátek.

To, že můj vedoucí bakalářky do konce týdne na ústavu nebude pro podpis na žádost, je již třešničkou na dortu, která se hned vyřešila zastoupením jeho kolegy.

A tak jedu zpátky dom, šťastná, jak jsem vyřešila problém, který jsem si stejně způsobila sama. No a vzhůru zpátky k učení, proč jen je toho tolik....
Ale jde to lépe, když se o vás někdo stará a nenechá vás bez sladkého ^_^

2 komentáře:

  1. Ahoj, jaký ročník medicíny a strojárny studuješ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj. Na medicíně jsem v 6. ročníku a na stojárně ve 3., tedy snad to letos vše doklepu do konce :D

      Vymazat