středa 22. listopadu 2017

Veletrh práce

Včera na strojárně proběhla iKariéra a dnes zas na 3.LF trimed job veletrh nemocnic. Vlastně je tu podobnost. Doktorů je málo a tak se o ně nemocnice tahají a lákají si je k sobě už jako studenty (stipendia, hmmm). Ale ono je málo i těch strojařů a tak i oni jsou již na škole lákáni do různých firem.
Srovnávat to tu nechci, na strojárně to teď nebyl moc veletrh a navíc jsem se o to moc nezajímala. Srovnám jen fotku vchodů, protože to mě pobavilo nejvíce.


Asi není nutné psát, která fotka je z které fakulty...😂

Každopádně na tom medickém veletrhu jsem nějakou delší chvíli byla a vyslechla si pár zajímavých prezentací a přednášek.
Když už se člověk dostane do šesťáku, asi už je velká šance to dokončit. Jenže co pak? Od léta jsem udělala pokrok a aspoň si již vybrala obor 😎 A tak přichází další otázka, kam? 
Kam že se po škole vydám... Státní nebo soukromý sektor? Praha, větší město, menší město? To jsem nakonec asi stějně nedořešila, ale aspoň jsem si rozšířila povědomí o tom, jak to chodí po škole (a jak ta situace vůbec není lehká a jednoduchá, a už vůbec ne rychlá).

A ještě jedna otázka mě napadla, mám si strojárnu psát do životopisu? Nebo by to vyvolalo až moc otázek, na které bych nechtěla odpovídat?

Jó, atestace, to bude ještě srandy...

Žádné komentáře:

Okomentovat