čtvrtek 7. prosince 2017

Medická párty

 Včera proběhla tradiční párty 6+1 pořádaná Spolkem mediků českých. Tahle párty je každý rok a probíhá zde krásný rituál pasování prváků do medického stavu samotným děkanem 1lf a dále dostávají vaječňák z injekčních stříkaček (mňamy).
 Bohužel sama jsem na této akci v prváku nebyla  a tak mě to během každého dalšího ročníku trochu mrzelo. A pobavilo mě, když i moji dva o rok starší kamarádi, kteří již tento rok pracují, za svých prváckých let tuto párty taky nestihli a tak si aspoň teď prošli rituálem pasování 😂 (mladého doktora mezi prváky asi jen těžko poznáš..?).
 A jako šesťačka jsem teda na tu párty prostě musela. U vstupu dávali šesťákům svítící náramek a když jsem si o něj řekla, slečna se na mě podezíravě podívala a znova se optala na můj ročník. No jo, prostě vypadám mladě a škola se na mně asi nestihla podepsat.
 Párty jinak byla super, pokecala jsem si se spoustou lidí a domů odcházela s vyřvaným hlasem.
 Navíc mi nějaké slečny nabídly na záchodcích vodku, prostě dobrou akci poznáš, když ti cizí lidé nabízí alkohol 😎 a taková nabídka se neodmítá!
 Vstávání ráno do nemocnice nebyla moc milá věc, ale když musíš, tak musíš. No a moje odebírání anamnézy bylo snad horší než ve třeťáku, neb jsem měla problém dát dohromady myšlenku a slova.


 V průběhu večera i probíhá tzv. Kokolebka, soutěž prváků proti šesťákům v řezání kokosů. A zkušenosti se vždycky projeví vítězstvím šesťáků, a na to si dáme panáka!

Žádné komentáře:

Okomentovat