neděle 24. prosince 2017

Veselé Vánoce

Ráda bych Vám popřála krásné a klidné Vánoce a ať se zvládnete na chvilku odtrhnout od učení, či jiných povinností a užijete si svátky s rodinou a blízkými.

A na Silvestra se slušně napijte, abyste do nového roku vstoupili v dobré náladě :)
(a snad si i v lednu někdy rádi přečtete mé články)


A soucítím se všemi, co se přes svátky opravdu musí učit a dělat úkoly, však já to mám stejné, státnice z chirurgie se blíží :D musíme být silní...

8 komentářů:

  1. Děkujeme, že jsi byla jako jediná z blogujících mediků tak slušná, abys svým čtenářům popřála. I Tobě krásné Vánoce a vše nej v 2018!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A ty si komu z blogerov ako slušný človek komentoval a poprial Veselé Vianoce? Ináč, milá medička, aj tebe požehnané sviatky, nech sa z toho učenia nezblázniš :D

      Vymazat
    2. Několika svým oblíbencům (ty to bohužel nejsi) na asku. Přejí ale obvykle "autority" čtenářům, divákům, občanům...

      Vymazat
    3. Ty co tady moralizuješ? Běž se raději učit, abys zvládla aspoň jednu školu.

      Vymazat
    4. Já popřála na instagramu, kdo tam nechodí, ten má smůlu :D

      Vymazat
    5. Ahoj omylem medikem, já tvůj instagram bohužel nemůžu najít (jen erasmácký), ani na blogu, ani na googlu. A příspěvek se ti anonymně nedá napsat. Tak mám asi smůlu.

      Vymazat
    6. Bylo to na tom erasmáckém, na instastories :) A ani nevím, že mi nejde anonymně komentovat na blogu, já si říkala, že tam mám nějaký podezřelý klid :D Na druhou stranu si nemyslím, že je problém něco napsat pod svým jménem - hlavy netrhám, ruce nekoušu.

      OM (jsem líná přepínat účet)

      Vymazat
  2. Každý má právo si to dělat dle svého, a někdy se na nás hrne až tak moc přání, až to třeba ztrácí kouzlo. A někdo na to třeba jen zapomněl. Ale děkuji za hezká slova ke mně :)
    A běžte si užívat Silvestr ;)

    OdpovědětVymazat