středa 21. listopadu 2018

První výplata

    Tak už se délka mého působení v nemocnici blíží dvěma měsícům! Letí to jako voda a i když se póóóřád na něco ptám, je to fakt něco jiného oproti studiu medicíny a konečně mám volná odpoledne a o víkendu dokonce čistou hlavu (taky mě tedy nyní netrápí služby, rotace na kolečkách ani atestační zkoušky, nemyslete si, že to bude v klidu pořád 😅).

     S ukončením prvního měsíce v práci se pojí samozřejmě i zisk první výplaty jakože doktorky. Nebudu rozebírat, zda mi to přijde hodně, dostatečně, nebo málo. Přesně se to drží předem nasmlouvaných podmínek, se kterými jsem souhlasila, tedy dobré.

.........
    Obecně jsou v této zemi ale mladí lékaři finančně podhodnocováni. Tedy taky mě mrzí, když někdo z mých kolegů odchází do zahraničí, ale nikomu se nedivím, že odchází za lepším přístupem ze strany nemocnice, k logičtější atestační přípravě...a k minimálně dvou(troj, čtyř...)násobně vyššímu ohodnocení na výplatě... o tom my si tady můžeme nechat jen zdát. A schválně, jak dlouho to vydržíme. Jak dlouho se nebudou zavírat postupně všechna oddělení nemocnic, protože prostě nejsou lidi. A navýšení počtu mediků nic nespasí, protože když nebudou motivovaní (fakt motivovaní, ne z donucení zákonem 🙈) jít tady pracovat, a též nebudou lidi, co by je něco učili... no kdo to může vidět jako řešení situace 🙈
.........

     Když jsem tak ale držela ten papír, skoro se mi zatočila hlava z toho, že to je vážně tady. Opravdu jsem měsíc odváděla práci (s pocitem, že jsem jen medička, co chodí na trochu delší stáž 😁) a tady mám za to tu finanční odměnu. A když jsem si vyjmenovala asi trilión věcí, které bych si ráda pořídila (a minimálně půlku z nich bych nezaplatila ani z roční výplaty 😆), řekla jsem si, že i trošku investuji do svého koníčku - blogování.

     Do budoucna bych měla troufalý sen dokonce vydat knížku (nesmějte se prosím, snít se musí a když se pro to něco dělá, tak se občas i splní, ehm, uvidíme za pár let 😀). Ale prozatím mi stačí převod na své vlastní stránky, už nic přes bloggera, prostě něco, kde za medičkou na strojárně bude velká tečka a už jen koncovka CZ! Pomalu jsem na tom začala makat, zainvestovala do toho symbolicky část z té první výplaty, a světe div se, stránky jsou na světě!

nové stránky  ⇒⇒⇒😍😍😍 medickanastrojarne.cz 😍😍😍⇐⇐⇐zde


       Musím uznat, že nyní mám i mnohem zodpovědnější pocit k psaní čánků, ale stejně jsem zatím jen přenesla ty stávající. A snad se časem vypracuji i na hezčí vzhled 😇 Prozatím Vám to snad bude stačit takto. Zda budu nějakou dobu ještě odkazovat na nové postované články, ale pokud mě máte v záložkách, prosím o změnu 😘 A pokud v záložkách ještě nejsem... koukejte si mě tam dát! 

Vaše Medička na strojárně
makejte na sobě, ať si při nástupu do práce můžete pěkně vyskakovat 😄

Žádné komentáře:

Okomentovat