neděle 17. června 2018

Jak si uvědomit, na čem opravdu záleží

   Ani nevím, kde bych začala se svojí myšlenkou. Měsíc červen mě dost nakopal do zadku. Z hlediska školy je to pro mě peklo, nevím, kam dřív skočit. Taky už mě napadlo strojárnu o rok odložit, protože poslední dva zápočty mi berou dost síly a času, který bych potřebovala na bakalářku.

   Ale všechno je to houbeles nakopávání oproti dnešku!

   Dnešek začal krásně, jela jsem na výlet do krásného města, za slunného počasí jsem si dávala kafíčko a dortíka, procházela se po zámku s výhledem...
   Jenže při přejíždění z města do města došlo na zatím můj nejhorší zážitek v životě. Byla jsem na místě spolujezdce, když do nás ze strany vrazilo auto. Pamatuji si jen záblesk zelené šmouhy vpravo, pak sekundový moment pocitu, že je se mnou konec... a pak 10 sekund, kdy jsem netušila, co se děje.

   Bouchly mi airbagy ze všech stran hlavy a já jen cítila hrozný smrad a bolest hlavy vpravo. Naštěstí se mi nic nestalo, a ani řidičovi, ani nikomu z druhého auta.

   A to je právě to ono! Když nejde o život, jde o hovno!!!🙏🙏🙏 Když se Vám v životě nepovede nějaká drobnost (či i něco, čemu přikládáme velký důraz), tak bychom se z toho neměli stresovat. Protože je zbytečné si naše krásné nervy ničit něčím, co za pár dnů (popř. měsíců) může být jinak. Kdežto zásahy na zdraví a nebo na životě, s těmi je to už zlé.

 Foto, kdy jsem skoro 5 minut obdivovala barvy na pávovi a užívala si dne


   Já vím, píši Vám klišé typu: "važte si života a zdraví!" apod.... ale ono to tak fakt je! A život mi to dnes opět ukázal (jak radši bych si o tom jen četla).
   A mohu jen říct, že ona je to fakt pravda. A nepřeji nikomu, aby se k tomu musel dostávat podobnou cestou. Je to nepříjemný zážitek, který mi ale i ukázal, že ač jsem neuvěřitelný stresař a panikář, v danou chvíli dokážu jednat a řešit, co se musí.

   Teď si dávám panáka na uklidněnou a vypisuji se z duše. Snad Vám to trochu zmírní stresy z příprav na zkoušky a státnice, protože na ty je víc pokusů než kolik máme životů 😉

Vaše Medička na strojárně,
která si už z té školy nervy dělat nehodlá!

1 komentář:

  1. Jsem ráda, že to dobře dopadlo... V takovejch momentech si fakt začně vážit člověki takovejch těch samozřejmostí a trochu přehodnotí priority :)

    OdpovědětVymazat