pátek 12. ledna 2018

Hurá, vyhodili mě! (ale jen ze zkoušky)

 Na státní zkoušku z chirurgie jsem se sice snažila učit, ale ono to prostě nějak nešlo. Nejen proto, že do toho zasáhly povinnosti na strojárnu, Vánoce, Silvestr, ples mediků a mnoho dalších věcí.  Dále stáž, která nás na 45 pentapletů jednoduše nepřipravila a člověk se všechno učil samostudiem. A pak další hlavní bod, že už mě to učení něčeho, co prostě nepotřebuji, nebaví a jsem čím dál tím více líná :D
 Takže pak to muselo dopadnout špatně a za vyhození si mohu sama, ačkoli jsem neměla moc příjemného zkoušejícího, který mě značně vydeptal a donutil říct blbosti, které bych normálně neřekla (člověk musí mít nějaké to "ale" na osobní obranu 😃 )

 A jen jsem chtěla napsat, že velmi obdivuji lidi, kteří se vrátí na druhý a dokonce i třeba na třetí pokus státnice! Zní to sice jako samozřejmost, po tolika letech na škole, že to člověk nezabalí po jednom/dvou pokusech... Ale ona to fakt není sranda najít v sobě sílu se tam objevit po dvou neúspěšných pokusech a vědět, že ten třetí je buď, a nebo...

 Všem Vám přeji co nejméně opravných pokusů a to nejen u těch státních zkoušek, ale i těch běžných. Zažila jsem si 2 medické + 1 stojařský třetí pokus a nikdy nebylo snadné  se to učit potřetí a pak se i v den D dostavit na daný ústav.

(příběh zlé chirurgie požírající mě, můj čas a mé nervy tedy bohužel pokračuje 😓)

12 komentářů:

  1. Nezlob se, ale pokud musíš využívat 3. pokusů, tak na medicínu nemáš. Nechápu, proč se na strojařinu nevysereš, když nezvládáš medinu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ne všechny předměty na medicíně jsou studentovi po chuti a též ne se všemi vyučujícími si student během zkoušky sedne.
      Navíc si nemyslím, že by třetí pokus, či dokonce opakování předmětu znamenalo, že člověk na něco nemá. Kdyby medicínu dostudovali jen lidi, co dávají vše na první pokus, tak věř, že by dostudoval jen zlomek ročníku.
      A děkuji za radu, ale strojárna mi dělá naopak spíše radost, takže se na ni nevykašlu :)

      Vymazat
    2. Kvôli niečomu ten tretí pokus predsa je! ;) A je celkom odvážne povedať študentovi 6. ročníka medicíny, že na medicínu nemá. :D Skús prehodnotiť svoj výrok.
      Držím palce na opravnom! :)

      Vymazat
    3. Medička: druhý pokus je tolerovatelný. Třetí je fail.

      Vymazat
    4. milý/á komentujúci/a, prečo je tretí pokus fail pre medika? pre ostatné odbory nie?

      Vymazat
    5. Druhý je "tolerovateľný" a tretí fail? Študoval si snáď vysokú školu života? :D
      Držím palce, medička, dáš to :)

      Vymazat
    6. Milý/á anonymní, 3. pokusy jsou fail na všech školách. Píšu snad někde, že ne? Kdo není schopen se naučit na 2. pokus, tak na VŠ prostě nemá. Ať je to medina nebo kulturologie.

      Vymazat
    7. Pokiaľ študujete medinu či dokonca našu fakultu a tvrdíte, že tretí pokus je fail, tak strašne kecáte. A ak to neštudujete, tak sorry jako, netušíte, o čom to je. A to hovorím ja, z pozície niekoho, koho v 6.r zatiaľ nikdy nevyhodili. Dievča, držím ti mega palce. Týchto trollov nepočúvaj. Máš moj obrovský rešpekt. Veľa šťastia a nech to odsýpa!

      Vymazat
  2. Ahoj medičko, musím říct, že v dnešní době debilů tě obdivuju, žes něco takového napsala, i když je to pro spooousty mediků, kteří nějakou zkoušku / státnici opakují rozhodně velice motivační (že i druzí nejsou dokonalí, a že se občas něco nepodaří). Bohužel vidím, že už ani na tobě nezůstala nit suchá a mrzí mě to. Přeji ti hodně štěstí na opravce, určitě to krásně zvládneš a bude s tebe dobrá doktorka, protože se to absolutně neodvíjí od toho, kolik zkoušek člověk opakoval na druhý/třetí pokus a nebo jestli skončil v meziročníku a tak podobně, že... Máš můj upřímný obdiv v tom, že to zvládáš současně se strojárnou a přeju ti jen a jen to nejlepší! :) Drž se!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zatím nadšená medičko. Pevně doufám, že ti nadšení zůstane až do samého konce :)
      Děkuji za podporu, a přesně, chtěla jsem jen napsat, že i když se někdy nedaří, jsou to jen zkoušky a ty se nakonec někdy poddají a vůbec to neznamená, jací jsme lidé a jací budeme doktoři :)

      Vymazat
    2. Samozřejmě, Zatím Nadšená, to, že jsi většinu důležitých zkoušek musela dělat naprodruhé, VŮBEC ALE VŮBEC neznamená, že jsi v medicíně úplně jalová. Určitě budeš skvělá doktorka! Navíc jsi neměla 3. pokus, takže dokonalost osobně!!!

      Vymazat
    3. Jo, ze mě třeba jednou dobrá doktorka bude, ale hlavně ty zůstaneš debilem celý život 😊

      Vymazat